Vi søger efter vikarer til vores dagtilbud og skoler

Overvejer du at blive pædagog eller lærer og har lyst til at afprøve dig selv i dit drømmejob? Er du på pædagog- eller læreruddannelsen eller færdiguddannet og har brug for et job? Så kontakt os og hør nærmere om vikarjobs hos Dansk Skoleforening for Sydslesvig. Skoleforeningen driver 57 dagtilbud og 43 skoler, der ligger fordelt over hele Sydslesvig.

Vi søger efter vikarer til vores dagtilbud og skoler

Jobnr: 4525
Institution: Dagtilbud og skoler
Ansættelsestidspunkt:
Lønindplacering: Gældende overenskomst
Stillingsbeskrivelse:

Du er velkommen til direkte selv at kontakte Skoleforeningens skoler og dagtilbud. Se oversigten over institutionerne her.

Men du kan også skrives op på Skoleforeningens vikarlister, som er tilgængelig for alle institutioner. Hvis du ønsker dette, kontakt venligst Karina Weiß (Karina.Weiss@skoleforeningen.org) eller Tanja Kloppenburg (Tanja.Kloppenburg@skoleforeningen.org) på Personalekontoret. Her kan du også få svar på aflønningen og andre praktiske spørgsmål.

Ansøgningsfrist:
Offentliggjort: 14. marts 2018