Instruktører på honorarbasis

Lønindplacering:
Stillingsbeskrivelse:

VI SØGER LØBENDE EFTER INSTRUKTØRER PÅ HONORARBASIS TIL VORES HELDAGSSKOLER

Kunne du godt tænke dig at blive instruktør, og således være med til at give børn og unge et godt fritidstilbud om eftermiddagen, så tag gerne kontakt til en af vores fællesskoler og/eller Hiort Lorenzen-Skolen. Her vil det være muligt at du byder ind med spændende aktiviteter. Du kan ligeledes forhøre dig, hvad børnene og de unge måske efterspørger af aktiviteter – det kunne jo være at det lige er dig, der er den rigtige til at byde ind her.

Betingelsen for at oprette et hold er, at der kan være mindst 10 deltagere og at aktiviteten tilbydes i mindst et skolehalvår (ca. 20 gange med mindst 1 klokketimes varighed). Aflønningen sker i form af et honorar på timebasis, som er baseret på en sammensætning mellem uddannelse og erfaring.

Du er velkommen til at tage kontakt til Skolekontoret skolekontoret@skoleforeningen.org eller direkte at kontakte Skoleforeningens fællesskoler + Hiort Lorenzen-Skolen.

Listen med heldagsskolerne kan ses som PDF file, under "hent PDF" forneden.

Ansøgningsfrist:
Offentliggjort: